קורס שיווק שותפים הפושטק של אדם טל: כדאי או לא?

המטרה: ליצור הכנסה נוספת בעבודה מהבית מול מחשב.

קהל היעד: אנשים שרוצים להגדיל את ההכנסה השוטפת.

האמצעי: קורס שיווק שותפים הפושטק של אדם טל.

הפושטק - אדם טל

קורס שיווק שותפים הפושטק של אדם טל

יכול להיות שנתקלתם כמה פעמים במונח שיווק שותפים או בשמו הלועזי אפיליאייט מרקטינג (Affiliate Marketing) ולא הבנתם במה בדיוק מדובר, למי זה מתאים והאם באמת אפשר לעשות מזה הכנסה נוספת בצורה פאסיבית.

כשמשתמשים בביטוי "הכנסה נוספת", הרבה אנשים חושבים שזה אומר "עבודה נוספת". כלומר לעבוד עוד כמה שעות, לקבל שכר על השעות האלה וברגע שמפסיקים לעבוד מפסיקים לקבל שכר. אבל האם חייבים תמיד לתת שעות בתמורה לשכר? לא בהכרח, כפי שאדגים בהמשך.

בתור אחד שעושה שיווק שותפים כעשור וחצי, אספר על התחום המרתק הזה, יתרונות, חסרונות, למי זה מתאים, למי ממש לא, מה התחום דורש, איך עושים מזה כסף, איך זה שאנשים שטובים בזה מוכנים ללמד על שיווק שותפים ולא חוששים מתחרות ומה הצעד הראשון כדי להתחיל בשיווק שותפים בלי לכתוב שורות קוד ובלי להיות איש מכירות או מומחה לשיווק.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

מה זה שיווק שותפים? איך זה עובד?

נניח שיש חנות שמוכרת רחפנים ויש אנשים שרוצים לקנות רחפן. מה הם עושים? מחפשים מידע על רחפנים, עושים השוואת מחירים, קוראים חוות דעת ובסוף… קונים רחפן.

יש סיכוי גבוה שאיפשהו באמצע נמצא משווק שקיבל אחוזים מתוך המכירה. אני לא מדבר על סוכן המכירות בחנות אלא על משווק שותפים שיכול להיות אתר השוואות מחירים, יוטיובר שמדגים בסרטון שימוש ברחפן או ילדה בת 11 שהרימה קמפיין פרסום שמכוון בסוף לאתר שמוכר את הרחפן.

משווקי שותפים לא חייבים לדבר עם אנשים ולשכנע אותם לקנות את הרחפן. למעשה, משווק שותפים יכול לקום בבוקר ולגלות שבזמן שהיה שקוע בחלומות נעימים התבצעו עוד כמה מכירות דרכו.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

שיווק שותפים זו לא פירמידה?

תרמית פירמידה פועלת בשיטה הבאה: כל מי שנכנס בתור סוכן מחוייב לשלם סכום חודשי כלשהו וכדי להרוויח כסף הוא צריך לגייס סוכנים חדשים תחתיו וגם הם צריכים לגייס סוכנים חדשים תחתיהם. כדי להסוות את הפעילות המפוקפקת, יש גם מוצרים שכביכול הם ליבת העסק אבל למעשה המוצר הוא רק נלווה כשהיעילות שלו מוטלת בספק. ומה קורה כשלא מצליחים לגייס סוכנים חדשים? הפירמידה מתרסקת.

שיווק שותפים פועל בצורה שונה לחלוטין. אפשר ללמוד שיווק שותפים, לבד או בקורס, לבחור מוצר מתוך מאות מיליוני מוצרים שקיימים בשוק ולהתחיל לשווק אותו בלי הון ראשוני או התחייבות כלשהי. זה יכול להיות מוצר מתוך איביי, אמזון, אלי אקספרס, ועוד שלל חנויות אונליין בישראל ובעולם.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

יתרונות של שיווק שותפים

מאני האקינג – מה זה מאני האקינג? מאני זה כסף, האקינג זה פיצוח. כלומר לפצח את השיטה של איך לעשות כסף.

הכנסה פאסיבית – אחרי שהשיווק עולה לאוויר, אנשים יכולים לקנות מוצרים דרך משווקי שותפים גם בזמן שהמשווקים ישנים או נמצאים בחופשה.

התעסקות – לא צריך לדבר עם לקוחות וגם לא להתעסק עם סליקה, משלוחים, תמיכה, שירות לקוחות, ביטולים או אחריות למוצר. בשביל זה יש את בעל החנות שמוכר את המוצרים.

חסמי כניסה – מינימליים. להבדיל מעסק פיזי שדורש השקעה ראשונית של מאות אלפי שקלים או מיליונים, כל מה שצריך כדי להתחיל לשווק שותפים זה מחשב שמחובר לאינטרנט.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

חסרונות של שיווק שותפים

אחוזים – כשמדובר במוצרים פיזיים עם עלות שולית גבוהה, האחוזים לשותפים נמוכים כי צריך לכסות את עלויות המוצר והמשלוחים. פתרונות אפשריים הם להביא תנועה אורגנית בחינם או לשווק מוצרים דיגיטליים שנותנים אחוזים גבוהים.

שליטה מוגבלת – אין שליטה על המוצרים עצמם. בעל העסק יכול פתאום להפסיק למכור את המוצר. פתרון אפשרי הוא לבחור מוצר שיש לו מתחרים כדי שיהיה גיבוי.

משמעת עצמית קשוחה – כשאין בוס שיושב על הראש או לקוחות שמחכים לתוצאות, אתם תלויים במשמעת העצמית שלכם. לכן התחום לא מתאים לכל אחד.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

למי מתאים ולמי לא מתאים לעשות שיווק שותפים?

התחום מתאים למי שרוצה הכנסה נוספת של כמה אלפי שקלים בחודש ויש לו כמה שעות פנויות בשבוע לעבודה מהבית מול מחשב. אחרי שההכנסה הנוספת תעקוף את ההכנסה השוטפת של העבודה הרגילה, אפשר לשקול להתמקד רק בזה.

מדובר בתחום שדורש התמדה ועקשנות. מה שלא עבד בניסיון הראשון והשני, יכול להפוך להצלחה בניסיון השלישי. לכן זה לא מתאים למי שמתייאש מהר. אני מכיר מישהו שמעלה בכל פעם מאות מודעות בפייסבוק בסכומים נמוכים להצעה ספציפית. אחרי כמה שעות הוא מוחק את רוב המודעות ומשאיר רק את הבודדות שמביאות לידים במחירים זולים.

בהמשך ישיר למה שכתבתי, מי שחושב שיש איזו תוכנה אוטומטית שלוחצים בה על כפתור והכל נעשה מעצמו, כדאי שיתרחק מזה. יש הרבה משחקים של ניסוי וטעייה ואף אחד אחר לא יעשה את העבודה במקומכם.

חשוב להבהיר שלא צריך להיות מתכנת וגם לא איש מכירות או מומחה לשיווק כדי לשווק שותפים. גם לא צריך אנגלית ברמה גבוהה כי יש הרבה תוכניות שותפים של אתרים בישראל בשפה העברית. גם אין צורך בהון ראשוני כי אפשר להתחיל לפרסם בהשקעה מינימלית של כמה דולרים ליום או להשקיע זמן כדי להביא תנועה אורגנית בחינם.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

איך עושים כסף משיווק שותפים?

יש הרבה שיטות לעשות כסף משיווק שותפים אבל בגדול זה סדר הפעולות.

1. לבחור הצעה. אפשר להירשם לרשת שותפים ולבחור משם (למשל וויסל) או לבחור תוכנית שותפים של אתר כלשהו (למשל דייטלאנד). יש בעולם מאות מיליוני הצעות שאפשר לשווק, רק צריך לבחור אחת מהם. הצעה יכולה לתגמל לפי קליקים, לפי הרשמות או לפי אחוזים ממכירות.

2. לבחור שיטת שיווק. אפשר לבנות אתר ולהביא תנועה אורגנית, לפרסם בגוגל, לפרסם בפייסבוק, לשלוח לרשימת תפוצה, להעלות סרטונים… יש כ"כ הרבה שיטות אבל כמובן שאין צורך להשתמש בכולן.

3. להביא תנועה להצעה. ככל שהתנועה יותר איכותית ורלוונטית להצעה, כך גדל הסיכוי להגדיל את יחס ההמרה והרווחים יהיו בהתאם.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

למה שמומחה לשיווק שותפים יסכים ללמד ולא יחשוש מתחרות?

בתחום של שיווק שותפים לא חייבים להיות בתחרות. נעשה רגע חישוב קצר: יש בעולם מאות מיליוני מוצרים שאפשר לשווק. מספיק לראות את איביי, אמזון ואלי אקספרס כדי להבין שאין גבול למבחר המוצרים. כל מוצר אפשר לשווק בהרבה שיטות מגוונות למדינות שונות שדוברות שפות שונות.

גם האדם הכי מוכשר בעולם לא יכול להשתלט לבד אפילו על אחוז אחד מהשוק כי אחוז אחד לבד זה כבר יותר ממיליון מוצרים.

במקרה של אדם טל, יש לו גם רשת שותפים בשם סקרים (Scream). אז כשמישהו עושה את קורס הפושטק לשיווק שותפים ואז מקדם מוצרים מרשת השותפים ומתוגמל כראוי, כל הצדדים מרוויחים. כשיש הרבה שותפים פעילים, מצטרפים עוד מפרסמים וכך המעגל מתרחב ומתרחב וכולם מרוויחים.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

הצעד הראשון כדי לעשות כסף משיווק שותפים

בתור התחלה אני ממליץ לצפות במיני-קורס של הפושטק. יש כאן סדרה של 4 סרטונים שזמינים כרגע לצפייה בחינם. לא יודע כמה זמן הסרטונים יהיו באוויר אז כדאי לצפות בהם לפחות פעמיים כדי להפנים את התובנות.

הסרטונים כרגע בחינם ומי שרוצה לקחת את העניין ברצינות, יכול לעלות שלב ולעשות את הקורס המלא של הפושטק.

שיעור 1 - איך עובד שיווק שותפים

שיעור 1 – איך עובד שיווק שותפים

לסיכום, אני ממליץ לכל אחת ואחד לצפות בסדרת הסרטונים של הפושטק. אדם טל מסביר על התחום של שיווק שותפים ונותן דוגמאות איך זה עובד. זה לא מתאים לכל אחד כי צריך משמעת עצמית והתמדה אבל עבור מי שרוצה הכנסה נוספת או אפילו להפוך את התחום להכנסה עיקרית, זה יכול להיות מתאים.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תראו איך יוצרים הכנסה פאסיבית מהכסף שלכם)

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓

תגובות

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓