מתנה: המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות

המטרה: לפתוח עסק עצמאי בלי לקחת הלוואה, בלי לחפש משקיע ואפילו בלי שיהיה בראש רעיון גאוני.

קהל היעד: שכירים שרוצים להיות עצמאים או להשלים הכנסה במקביל לעבודה, עובדים שפוטרו ומחפשים כיוון חדש והורים שרואים את הילדים רק בסופש.

האמצעי: מדריך מפורט שמסביר צעד אחרי צעד איך להקים עסק ללא סיכון.

הקמת עסק מאפס

המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות

בערך 90% מהעובדים בישראל הם שכירים ורק 10% עצמאים. מה הסיבה לזה? האם זה בגלל השכר והתנאים? אבל לשכירים יש תקרת שכר בהתאם לתפקיד בזמן שלעצמאים אין גבול להכנסה. האם זה בגלל ביטחון תעסוקתי? אבל כל עובד שכיר יכול להיות מפוטר מחר. האם זה בגלל ההנאה המופקת במקום עבודה מסודר? זה לא מסתדר לי עם הסטטוסים על ימי ראשון כמו "מה שטוב ביום ראשון זה שהוא הכי רחוק מעוד יום ראשון" או עם הציפייה הקבועה שהשבוע יעבור ויהיה כבר חג חמישי שמח.

ההסבר שנראה לי הכי פשוט הוא שאנשים לומדים ומתרגלים לעשות את מה שההורים שלהם עשו ואת מה שהחברים שלהם עושים. המורים בבית הספר וגם ההורים בבית מלמדים את הילדים להשקיע בלימודים כדי להוציא תעודת בגרות טובה, להתקבל ללימודים לתואר נחשק ולמצוא עבודה טובה בשכר גבוה. זה המסלול הקבוע.

לחץ כאן כדי לקבל במתנה את המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות »

האם זה לא מסוכן להקים עסק עצמאי?

יכול להיות שזה נשמע מפחיד בהתחלה וזה ברור והגיוני לחלוטין. אבל בואו נחשוב רגע: הילד שפותח דוכן לימונדה ברחוב הומה אדם ביום קיץ חם, הנערה שעושה בייביסיטר אחרי שתלתה מודעות בכל השכונה, הסטודנט למחשבים שמעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה, הגרפיקאית שבזמנה הפנוי מעצבת לוגואים לעסקים, כל אלה הקימו עסקים מאפס בלי לקחת סיכון מטורף, בלי לבקש הלוואות חונקות ובלי לגייס משקיעים. הם גם לא המציאו את הגלגל מחדש אלא עשו משהו שהם טובים בו, נתנו ערך לאנשים אחרים וקיבלו בתמורה כסף.

לחץ כאן כדי לקבל במתנה את המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות »

מה הטריק שמאפשר להקים עסק מאפס?

במקום להתמקד במה שאין (הון ראשוני, משרד, לקוחות, מוצר, רעיון), צריך להתמקד במה שיש: זה יכול להיות כישרון כלשהו, ידע בתחום ספציפי, מאגר חברים, כל מה שיעזור. הנה 2 דוגמאות קטנות איך אפשר לעשות את זה.

יוסי ספר מעולה שחולם להיות עצמאי. במקום לשלם על שכירות, שיפוצים, ארנונה, רישיון עסק ועוד שלל הוצאות שנשפכות לפני שנכנס השקל הראשון, הוא יכול בשלב הראשון להציע שירות מיוחד של תספורת בבית הלקוח או לבקש ממספרה קיימת אפשרות להשתמש בה תמורת תשלום לשעה או אחוזים מההכנסות.

ליאת היא אמא לילדים צליאקים ויודעת כמה יקר לקנות אוכל נטול גלוטן. במקום להתלונן על מחיר הלחם הקפוא, היא מתחילה לאפות בבית לחם נטול גלוטן. אחרי כמה ניסויים, היא מצליחה לאפות לחם טעים כשר לפסח. היא מתגאה במאפה ידיה בקבוצות של צליאקים בפייסבוק ומביאה את הלחם למפגשים של משפחות צליאקיות. אחרי הטעימות המוצלחות מגיעות בקשות לקניית לחם. בעקבות הביקוש, ליאת מתחילה לאפות ולמכור גם עוגות, עוגיות ועוד מאכלים ללא גלוטן.

זה יכול להיות כל דבר ואני מאמין בלב שלם שכל אחת ואחד טובים במשהו. רק תחשבו על התחביבים שלכם ועל כל הפעמים שאנשים שאלו את עצתכם בנושא שאתם מבינים בו.

לחץ כאן כדי לקבל במתנה את המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות »

אז מה יש במדריך להקמת עסק?

במדריך להקמת עסק מאפס תקבלו תשובות לשאלות הבאות:
• למה הלוואה מסוכנת ליזם מתחיל?
• למה לא כדאי לקחת כסף ממשקיע?
• איך להקים עסק מאפס ללא הלוואות?
• איך להשתמש במשאבים הקיימים?
• איך למצוא רעיון כדאי להקמת עסק?

לחץ כאן כדי לקבל במתנה את המדריך להקמת עסק מאפס ללא הלוואות »

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓

תגובות

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓