איך למכור יותר בלי לחלק הנחות בשיטת נסיקה עסקית

המטרה: למכור ליותר לקוחות בלי לחלק הנחות ולהפוך למומחה מספר 1 בתחום.

קהל היעד: בעלי עסקים שמתעסקים במכירות.

האמצעי: שיטת נסיקה עסקית של אסף הנעמן הלל ואיתמר בן חור.

נסיקה עסקית - איתמר בן חור

נסיקה עסקית – איתמר בן חור

כל עצמאי שפותח עסק מבין מתישהו שלא משנה עד כמה הוא מקצועי שמבין בתחומו ולא משנה עד כמה הוא נותן את השירות הכי טוב והכי אדיב שהוא יכול לתת ולא משנה עד כמה השיווק שלו מוצלח, יש תחום אחד שהוא סופר חשוב להיות טוב בו כדי שהעסק יצליח.

התחום הזה הוא כמובן לדעת למכור.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

הסטטיסטיקה העצובה של בעלי העסקים

בסקר שנעשה בין בעלי עסקים, 80% מהנשאלים ענו שהם מוכנים לעזוב את העסק ברגע זה תמורת עבודה שתשלם 20,000 ש"ח ברוטו בחודש.

נשמע לכם הגיוני? על כל 5 עצמאים, 4 מתוכם מוכנים לזרוק את החלום לפח תמורת סכום שהוא לא בשמים.

כל זה בגלל שרוב בעלי העסקים נמצאים בסכנה: מי שמרוויח פחות מ-20,000 ש"ח בחודש, מי שתקוע תקופה עם אותו מחזור חודשי בלי צמיחה, מי שמוכר במחיר נמוך מדי ומחלק יותר מדי הנחות, מי שלא מוכר מספיק – כל אלה נמצאים בסכנת סגירה אם לא יתעוררו ויעשו שינוי עכשיו.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

הבשורות הטובות לבעלי עסקים

יש כאלה שחושבים בטעות שאנשי מכירות טובים נולדים עם זה, "או שיש לך את זה או שאין לך את זה". אוי, כמה שהתפיסה הזו שגויה מהיסוד.

האמת היא שכל אדם יכול לשפר את יכולת המכירה שלו. כן, כל אדם. אבל זה לא תהליך שקורה מעצמו אלא צריך ללמוד ולהתאמן בכמה שלבים.

לפני הכל, כדי שזה יקרה בכלל, בעל העסק צריך להחליט ולהגיד לעצמו ולאחרים: "אני חייב להפוך למקצוען במכירות כדי להגיע למטרות שלי".

עכשיו אפשר להתחיל ברצינות את 3 השלבים הבאים.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

3 השלבים שיהפכו אתכם לאנשי מכירות מעולים

שלב 1 – להכיר את משולש ההצלחה של ידע/כלים/מיומנות. כלומר, ללמוד איך למכור, להכיר את הכלים שעוזרים בתהליך המכירה ואז לתרגל לתרגל לתרגל.

שלב 2 – להבין את ההבדל בין פרסום, שיווק ומכירות.

שלב 3 – להשתמש בתהליך מכירה נכון שהוא טבעי ואותנטי עבורכם.

מה שאהבתי בסדרת הסרטונים של אסף הנעמן הלל עם איתמר בן חור זה שהם מלמדים איך למכור בצורה טבעית ואנושית ואיך לספק מידע ולעזור ללקוחות בצורה כזו שהם ירצו לקנות דווקא ממך.

הם גם נותנים דוגמא אישית ומספקים ערך לצופים מתוך הנחה שיהיו כאלה שיסתפקו בסרטונים כדי להביא יותר מכירות ויהיו כאלה שישמחו לשלם על קורס מורחב ולהקפיץ את העסק בכמה דרגות.

בסרטון השני אסף ואיתמר מלמדים על 9 טעויות שפוגעות במכירות כולל דוגמאות מהחיים של הטעויות. עוד לפני 3 השלבים, מספיק שבעל עסק יעבור על הרשימה ויפסיק לעשות את הטעויות האלה כדי שהמכירות יזנקו כלפי מעלה.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

9 טעויות נפוצות של אנשי מכירות

1. לא להתעניין בלקוח ולא לשאול שאלות.
2. לא לעשות פולו אפ.
3. להתבלבל בין תלונה להתנגדות.
4. לשאול "אתה צריך עזרה?".
5. לדבר על המוצר בלי לדעת מה נכון ללקוח.
6. לא לעזור ללקוח לבחור.
7. לתת ללקוח לשאול את השאלות במקום שאנחנו נשאל את השאלות.
8. לא לבקש כסף במעמד הסגירה.
9. לעבוד על מאגר לידים קטן מידי.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

מה לעשות כשלקוח אומר "יקר לי" או מבקש הנחה?

נסיקה עסקית - אסף הנעמן הלל

נסיקה עסקית – אסף הנעמן הלל

לפעמים זה יכול להיות ממש מבאס. אתם נותנים את הנשמה ללקוח פוטנציאלי, מספקים לו את כל המידע שיעזור לו ובסוף הוא אומר "יקר לי", "אני צריך לחשוב על זה" או מבקש הנחה כי המתחרה שלכם יותר זול.

האם המחיר זה הדבר שהכי חשוב לרוב הלקוחות? ממש לא. אחרי שתצפו בסדרת הסרטונים של נסיקה עסקית עם איתמר בן חור ואסף הנעמן הלל, תדעו איך להתמודד עם כל סוגי התגובות ולהגיע ליותר לקוחות ויותר מכירות בלי לחלק הנחות.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

סדרת הסרטונים של נסיקה עסקית

בסדרה יש 4 שיעורי וידאו מושקעים. אני ממליץ לצפות בכל הסרטונים לפי הסדר:

סרטון 1 – הדרך היחידה להפוך למספר 1 בתחום שלך ולהפוך לעסק משגשג החל ממחר.

סרטון 2 – 9 הטעויות שמונעות ממך למכור בכמות בלתי מוגבלת כמו טייקון.

סרטון 3 – איך להתמודד עם "יקר לי" ובכל ההתנגדויות אחת ולתמיד ולמכור במחיר גבוה יותר משל המתחרים.

סרטון 4 – קיצור הדרך הלא הוגן ליציאה מהבינוניות והכפלת המכירות בעסק שלך תוך 60 יום.

(ההרשמה נסגרה. עד לפעם הבאה, תפסיקו לשלם עמלות לבנקים)

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓

תגובות

⇓ כתוב את התגובה שלך כאן ⇓